ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ         

Στο εργαστήριο Ηλεκτρονικών εφαρμογών ασκούνται στα εργαστηριακά τους μαθήματα οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ και του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Αλμυρού του τομέα Ηλεκτρολογιάς, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού.